EN/ FA   |   دوشنبه, 27 خرداد 1398
  • ساعت : ۱۰:۲۸:۴۸
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۲/۲۷ 
  • تعداد بازدید : 174
  • کد خبر : ۳۹۹۶
    /  6
دیدار شهردار زاهدان با مسئولین روابط عمومی حوزه های مختلف شهرداری به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

طی دیداری صمیمانه که به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات با حضور شهردار زاهدان، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، معاون خدمات شهری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، مدیر ارتباطات و امور بین الملل و مسئولین روابط عمومی شهرداریهای مناطق پنجگانه و سازمانها برگزار شد از تلاشهای صورت گرفته در این عرصه تقدیر شد.
در این دیدار شهردار زاهدان ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: یکی از بسترهای تاثیرگذار در برقراری ارتباط بین مردم و دستگاه ها  روابط عمومی ها هستند که خوشبختانه رویه ها و ساختارهای سازمانی روابط عمومی ها و عملکرد آنها در مجموعه شهرداری زاهدان نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است.

مهندس پربار بر لزوم آمادگی لازم برای شروع تحولات اساسی در زمینه های مختلف تاکید کرد و گفت: بخش بزرگی از میزان رضایتمندی شهروندان نسبت به مجموعه شهرداری به نحوه اطلاع رسانی و آگاهی رسانی شما بستگی دارد لذا امیدواریم وضعیت بهتری را در این مسیر شاهد باشیم.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت روابط عمومی ها ولزوم توجه مدیران به این بخش مهم گفت: در تمامی دستگاه ها  و سازمانها روابط عمومی وجود دارد و این نشان از اهمیت بالای این بخش دارد و می طلبد که تمامی افرادی که در این حوزه کار می کنند انگیزه و علاقه کافی را برای افزایش راندمان کاری داشته باشند.

وی تصریح کرد: بایستی جایگاه واقعی روابط عمومی ها در دستگاه های مختلف برای مدیران بالادستی تبیین شود و با هدایت نیروهای این بخش از ظرفیت آنها به بهترین نحو ممکن استفاده گردد و ما تلاش خواهیم کرد تا به این مقوله بیش از گذشته توجه کنیم
وی ادامه داد: وقتی روابط عمومی ها به جایگاه واقعی خود برسند قطعاً در معرفی شهرداری به مردم موفق تر عمل خواهند شد و در آن صورت می توان به افزایش مشارکت مردم در امور امیدوار بود.

شهردار زاهدان ضمن تشریح برخی از وظایف روابط عمومی ها گفت: ما خدمتگزار و کارگزار مردم هستیم لذا اطلاع رسانی، آگاهی دادن و البته شفاف سازی در امور به ویژه در مباحث مالی به منظور تنویر افکار عمومی بسیار مهم و ضروریست که در این میان بایستی به موضوع تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از امور و وظایف مهم روابط عمومی ها نیز به صورت خاص توجه شود.

وی تصریح کرد: ارتباط بین مردم و شهرداری از طریق روابط عمومی ها صورت می پذیرد و در صورتی که این ارتباط به خوبی انجام شود به همان میزان شناخت لازم نیز بین مردم بوجود خواهد آمد که این شناخت افزایش حس اعتماد به مجموعه شهرداری و در نهایت گستردگی مشارکت شهروندان را در پی خواهد داشت.

وی مطالبه گری مردم را حق آنها دانست و اظهار داشت: شهروندان باید مطالبه گر باشند و در کنار این امر  حس مسئولیت پذیری خود را نیز تقویت کنند. ضمن اینکه آگاهی شهروندان از وظایف خود در مقابل شهرداری می تواند بسیاری از مسائل را برطرف کند که این امر بایستی از کانال روابط عمومی ها صورت پذیرد.

وی در پایان گفت: یکی از مقوله های مهمی که باید مورد توجه قرار داشته باشد موضوع بروز رسانی اطلاعات و برنامه ها می باشد که این امر از طریق ارائه آموزشهای لازم و فراگیری فنون مورد نیاز برای شاغلین در این عرصه امکان پذیر می باشد.
گفتنی است: در ابتدای این دیدار مدیر ارتباطات و امور بین الملل، معاونین شهردار و همچنین مسئولین روابط عمومی حاضر در نشست پیشنهادات و مطالبی در راستای وظایف، مسائل و مشکلات عرصه روابط عمومی بیان کردند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    5.3.4.0
    V5.3.4.0